Automatisk kontroll og håndtering av ordrebekreftelser.
OC Ordrebekreftelse
Spar tid og reduser feil med vår innovative løsning
Leveringskalender reduserer svinn med rett vare til rett tid
Automatisk kontroll av ordrebekreftelser mot avtaler og prislister
Automatisert priskontroll for enkel og nøyaktig fakturahåndtering.
Digital kontroll av faktura
Mottas og kontrolleres automatisk
Valideres, vaskes og berikes
Priskontroll mot rammeavtale
Flagges innenfor/utenfor avtale
Eksport Excel eller API-tilgang
Effektiv kontering av fakturaer med vår automatiserte løsning.
OC automatisk kontering
Forenkle konteringsprosessen og reduser manuelt arbeid
Automatiser kontering av fakturaer basert på forhåndsdefinerte regler og kriterier
Integrer løsningen med eksisterende økonomisystemer
Få kontroll på bedriftens klimaavtrykk med vår nye tjeneste.
OC klimarapportering
Enkel og effektiv håndtering av bedriftens klimaregnskap
Overvåk og rapporter klimaavtrykket fra ulike prosjekter og aktiviteter
Bidra til bærekraftig utvikling og møt kravene til klimarapportering
Vi inngår avtale.
Vi oppretter brukerne og prosjektene dine
Etter én uke er vi klare for oppstart.
Vi ber leverandørene om ordrebekreftelser.
Du har full effekt på prosjektene dine.
Vi hjelper deg i gang med et tydelig rammeverk for onboarding. Hvem gjør hva og når? Hvilke aktiviteter skaper verdi?
Order Control er designet for enkel bruk og det er sjelden mer enn tre tastetrykk for å utføre en oppgave. Intuitivt grensesnitt gjør opplæring nesten overflødig.
Order Control passer sammen med dine eksisterende systemer og rutiner, og vi hjelper deg med å få elektroniske ordrebekreftelser fra dine leverandører.
Fyll ut kontaktskjemaet, og vi tar kontakt for en uforpliktende samtale om hvordan våre løsninger kan hjelpe deg.